ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ
Single        Return
 
Αφετηρία
Προορισμός
 
Ημερομηνία άφιξης
Ώρα άφιξης
Ημερομηνία αναχώρησης
Ώρα αναχώρησης
 
 
 (3-11)
 
 (0-2)

Σχετικά με εμάς

Αστικός Μεταφορικός Συνεταιρισμός Ιδιοκτητών Ραδιοταξί Κέρκυρας - "Ο Ταξιάρχης"

Παρότι το αυτοκίνητο έκανε την εμφάνισή του στην Ελλάδα περί το 1900, η ειδική μεταφορά προσώπων με αυτοκίνητο στην Κέρκυρα άρχισε από το 1919. Δώδεκα αυτοκίνητα έκαναν την εμφάνιση τους στους δρόμους του νησιού. Οι εποχές δύσκολες. Η χρήση τότε του αυτοκινήτου ήταν σχεδόν απαγορευτική. Ο οικονομικός ανταγωνισμός μεγάλος. Το 1920 έγινε η πρώτη εταιρία αυτοκινήτων Κέρκυρας.

Ο χώρος που στάθμευαν ήταν ο σταθμός αυτοκινήτων Χρηστίδη.

Το 1929 από τη αστυνομική Διεύθυνση, ετέθησαν σε κυκλοφορία τα πρώτα φορτοταξί, με συγκεκριμένα δρομολόγια που καθορίζονταν από την αστυνομία. Το 1934 καθιερώθηκε το ταξί με την πρωταρχική του μορφή. Τα φορτοταξί εξελίχθηκαν σε μέσα μαζικής μεταφοράς (λεωφορεία ). Άδειες ταξί χορηγήθηκαν πολύ αργότερα, όταν τα επιβατικά αυτοκίνητα που έκαναν μεταφορά προσώπων νομιμοποιήθηκαν.

Το 1963 η τότε κυβέρνησηνομιμοποίησε τα πειρατικά αυτοκίνητα κάνοντας τα Ταξί. Ο στόλος τότε αυξήθηκε επικίνδυνα για την εποχή εκείνη. Το Ταξί ήταν τότε, το μόνο μέσω που μπορούσε να παρέχει καλές υπηρεσίες στους επισκέπτες μας. Δημιουργήθηκαν τα περιβόητακαραβάνια μεταφέροντας του τουρίστες στα αξιοθέατα του νησιού μας. Το 1967 η δικτατορία χορηγούσε άδειες αφιδώς. Το 1970 καθιερώθηκε με νόμο το ταξίμετρο σε αστικές περιοχές. Δημιουργήθηκαν διοικητικές μονάδες και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα το μεταφορικό έργο να συρρικνωθεί. Με την πτώση της δικτατορίας η πόλη της Κέρκυρας βρέθηκε να έχει 146 αυτοκίνητα Ταξί και η περιφέρεια περίπου 30.

Το 1972 ιδρύθηκε ο Σύνδεσμός Ιδιοκτητών Ταξί Κέρκυρας "Ο Ταξιάρχης". Δημιουργήθηκαν 6 σταθμοί Ταξί (πιάτσες ). Σε κάθε σταθμό υπήρχε τηλέφωνο για την καλύτερη επικοινωνία με τους επιβάτες.

Η ανάγκη για καλύτερες παροχές υπηρεσίας ήταν και παραμένει το μέλημα των αυτοκινητιστικών Ε.Δ.Χ. Ταξί.

Το 1983 ιδρύθηκε το Ραδιοταξί Κέρκυρας, ένα από τα πρώτα δίκτυα της Ελλάδας. Δεν υπήρχε νομικό καθεστώς, δεν υπήρχε Κυβερνητική μέριμνα. Εμείς όμως το δημιουργήσαμε. Το 1987 η πολιτεία εξέδωσε το 482 Π/Δ. Τότε ιδρύθηκε η Ένωση Ιδιοκτητών Ραδιοταξί Κέρκυρας, συνεχίζοντας να προσφέρει αναβαθμισμένες υπηρεσίες στους επιβάτες και στα μέλη της. Η ανάγκη βελτίωσης των παρεχώμενων υπηρεσιών ήταν επιβεβλημένη.

Μετά από διαρκή διάλογο με την πολιτεία θεσμοθετήθηκε ο Ν3109/03. Η μετεξελίχθηκε σε Συνεταιρισμό. Βελτιώθηκε το Νομικό καθεστώς δημιουργώντας προϋποθέσεις για περαιτέρω ανάπτυξη.

Σήμερα ο Συν/μός διαθέτει 187 Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα σχδόν όλα καινούργιας τεχνολογίας, αντιρρυπαντικά.

Απασχολεί 8 άτομα προσωπικό. Λειτουργεί γραφείο κίνησης και έχει την δυνατότητα να υπογράφει συμβάσεις για μερική ή ολική μίσθωση με τους κοινωνικούς μας εταίρους.

Το κέντρο εκπομπής είναι πλήρως εξοπλισμένο. Το έμπειρο προσωπικό μας ευγενικά και με συνέπειαανταποκρίνεται στις κλήσεις των επιβατών μας. Ο στόλος μας καλύπτει ικανοποιητικά τις μεταφορικές ανάγκες.

Το κέντρο εκπομπής είναι πλήρως εξοπλισμένο. Το έμπειρο προσωπικό μας ευγενικά και με συνέπειαανταποκρίνεται στις κλήσεις των επιβατών μας. Ο στόλος μας καλύπτει ικανοποιητικά τις μεταφορικές ανάγκες.